A mai trecut o zi…

E grav. Foarte grav. Am ajuns sa ma culc la 23:30, sa adorm la 24:00 si sa ma trezesc la 11:55. Ceea ce nu e bine deloc, imi pierd viata dormind. Adica jumatate din zi se duce din prima. Vazand ora, m-am gandit ca sunt deja in intarziere asa ca am mancat ceva si am plecat sa caut ‘Cea de-a doua viata a lui Bree Tanner’ de Stephenie Meyer care teoretic s-a lansat la 12:01 in tara si pe care bineinteles n-am gasit-o nicaieri, desi am intrat in vreo 5 librarii. Stiam de ‘lecturi urbane’ din Piata Unirii asa ca am ramas vreo ora pe acolo si apoi am mers in cafeneaua mea preferata de la parterul BCU, Sage. Am ajuns acasa si m-am uitat pe brosura de admitere la liceu si mi-am formulat optiunile. Da Doamne sa fiu repartizata acolo unde vreau!

Ma gandesc foarte serios sa-mi reinstalez Windowsul, pentru ca laptopul meu se blocheaza din ce in ce mai des si se deblocheaza din ce in ce mai greu. Ceea ce e foarte secant.

In rest, nu-mi vin in cap decat tot felul de titluri de carti pe care vreau sa le citesc la vara; si sunt intr-un numar destul de mare. Sper sa reusesc…

Lasă un răspuns

