Banchet + festivitatea de premiere la incheierea gimnaziului

Astazi a fost oficial ultima zi de scoala. Am venit toti din clasele a 8-a A, B si C in sala de festivitati a colegiului la ora 12:00 unde ne asteptau cei 4 diriginti (4 deoarece clasa mea a avut 2) cu premiile, diplomele, pliantele si esarfele cu insemnele scolii. A fost ceva foarte dragut, iar eu am primit ‘Scrisori catre un tanar romancier’ de Mario Vargas Llosa, luand mentiunea II cu media 9,88, cea mai mare a mea de pana acum. Dupa, am venit putin in clasa cu diriga, unde ea ne-a dat la fiecare cate o scrisoare si o carte cu sonete in engleza si romana de Shakespeare.

Ei, asta inseamna ca la anul incepe viata de licean, cica cea mai frumoasa perioada din viata. Eu dau la profil de stiinte, pentru ca vreau sa fac medicina. Cel putin asta vreau acum.

Banchetul a fost ceva de vis: l-am facut la Onyx (Bellaria) de la 15 la 22; au venit majoritatea profesorilor, am tinut niste trandafiri albi ca la cununia civila ca sa treaca pe sub ei la inceput  (asta chiar mi s-a parut penibil, dar am trecut peste), cica e traditie. Rochiile erau foarte diverse ca modele, dar cam limitate la culori: majoritatea erau negre, albastre, mov, albe si mai era una aurie si una rosie, din cate imi amintesc eu. Meniul a fost divers, dar mie antreurile nu mi-au placut aproape deloc, iar tortul mai trebuia un pic insiropat. Gratarul insa a fost foarte ok :d Am dansat (a fost chiar un concurs, dar eu nu am participat, desi cred ca dansez destul de bine), am facut multe poze, dar au fost si cateva momente triste. Pacat ca s-a terminat atat de repede.

Pentru poze site-ul e http://banchet2010.evodani.com, dar trebuie un user si parola. Daca le vreti, imi lasati un comentariu si vi le dau. Eu am sa incarc doar cateva poze.

Această prezentare necesită JavaScript.

9 gânduri despre „Banchet + festivitatea de premiere la incheierea gimnaziului

  1. Sunt Mihai.Stau la Targu Frumos.Trec intr-a 7a.
    Am dat din intamplare peste blog si am citit si celelalte articole.Mi-au plakut.

    :*

  2. Ok.
    Nu-i nici o problema.Pacat.Mi-ar fi placut sa vad cam cum e atmosfera la un banchet.Dar daca chiar nu poti..

    Blogul l-am gasit pe google.Imi place sa citesc bloguri.Iar al tau chiar mi s-a parut foarte interesant.
    Am vazut ca esti pasionata de Twilight.Si sora mea e pasionata. :)) Are pana si o poza cu Taylor pe birou.

    :*

  3. atmosfera la un banchet e f placuta: toti uita de certuri, necazuri si se distreaza. nu e vorba ca nu pot, dar userul si parola de la site-ul ala sunt numai pt noi, cei care avem legatura cu banchetul. lasa ca peste 2 ani vei avea si tu un banchet frumos :)
    wow, multumesc :)
    sunt pasionata de Twilight, dar nu obsedata. si mie imi place Taylor :)

Lasă un răspuns

