Campionatul Mondial de fotbal din Africa de Sud

Trebuie sa explic ce este cu acest post pe blogul meu. Doar sunt fata, nu? Ei bine, imi place sa ma uit la fotbal, imi place sa vad bucuria produsa de goluri, victorii, imi place sa admir fotbalistii (unii dintre ei sunt chiar frumosi, altii foarte urati).

Din cate vad, sunt multe grupe: de la A la H, iar Romania e prea varza si nu participa.

Din grupa A tin cu Mexic; din B cu Grecia; din C cu Anglia; din D cu Germaniaaaaaaaa;  din E cu Japonia; din F cu Slovacia; din G cu Portugaliaaaaaa; iar din H cu Elvetia. Sper doar sa nu castige iar Spania, ca la Uefa Euro 2008 :) Preferatele mele sunt Germania, bineinteles si Portugalia pentru cupa.

Un gând despre „Campionatul Mondial de fotbal din Africa de Sud

Lasă un răspuns

