Bacau

Astazi de la 8:30 pana la 17:00 am fost in Bacau. Am rude acolo, dar nu am stat cu ele, ci am hoinarit prin oras singura; mai exact prin Arena Mall. A fost foarte, foarte interesanta iesirea cu mine; nu a fost nevoie sa intreb pe mama sau pe o prietena ‘Hei, cum ti se pare bluza asta?’ sau ‘Sa-mi iau cealalta?’. Mi-am ales singura totul, am avut timp ca sa zic asa… sa ma cunosc mai bine. In Arena Mall se vor deschide curand magazinele spaniole care sunt si in Iasi: ZARA, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius si Oysho. In rest au cam aceleasi magazine ca la noi: House of Art, Fox, Kenvelo, Leonardo, Takko, Sprinder, Motivi, Ultimate Design, Alexandria, Samsonite si restul de telefonie mobila, dar si cateva in plus: Deihman, Humanic, New Yorker si Teranova, niste magazine foarte dragute dupa parerea mea. Dupa ce am facut putin shopping :d m-am dus la Cinema City si am vazut ‘Killers’ cu frumuselul Ashton Kutcher. Foarte fain filmul, recomand!

Si sa stiti ca recomand si Bacaul, desi nu este un oras cu multe obiective turistice. So go see it ;) !

(Photos soon)

2 gânduri despre „Bacau

Lasă un răspuns

