Movies

Pelham 123

Film cu John Travolta. Thriller. Metroul ‘Pelham 123’ este in mare pericol daca primarul NY nu ofera recompensa uriasa pe care o doreste un grup care ameninta ca vor impusca cate un pasager pentru fiecare minut de intarziere. Un singur om reuseste sa aiba situatia sub control si sa devina erou. Primul film cu John Travolta dupa pauza pe care a luat-o in urma mortii fiului sau.

Jane Eyre

Editia ’96. Film foarte bine facut care te sensibilizeaza pana la lacrimi mai ales daca ai citit si cartea lui Bronte. Cand am vazut prima scena cu Edward Rochester am zis ‘Bai, wtf, unul mai frumos n-au gasit?!’ Dar pe parcurs ce ma uitam la film imi placea din ce in ce mai mult si cred ca putini mi-ar mai fi putut face o impresie la fel de buna. Singurul lucru care chiar m-a dezamagit a fost ca au schimbat putin actiunea fata de carte. Pe Jane o cere in casatorie varul ei care era intr-adevar preot si nu un prieten preot. Iar Edward ramane orb si fara o mana pentru totdeauna, nu-si recapata vederea cand i se naste primul copil.

Inception

Genial! Nu am cuvinte! Leo Dicaprio face un rol excelent, la fel ca toti ceilalti actori din distributie (pe toti i-am mai vazut in alte filme), dar ideea filmului si actiunea lui nu lasa loc spectatorului sa mai fie atent si la jocul actoricesc. Nolan care este producatorul, scenaristul si regizorul filmului nu este sanatos! Cum sa-ti vina o asemenea idee geniala?! Minunat film si dupa parerea mea va lua muulte premii Oscar, Golden Globe poate si Bafta si MTv.

La rascruce de vanturi

Editia ’92 cu Ralph Fienns. Un film bun cu un Heathcliff pe masura, dar varianta de televiziune din 2009 cu Tom Hardy e mult mai buna. La filmul ala am plans non-stop, pe cand la cel din ’92 numai spre final. Si bineinteles ca nici aici nu se respecta complet romanul. Oare de ce?

Sapte suflete

Drama cu Will Smith. Filmul e cam plictisitor sincer si in consecinta nu l-am urmarit foarte atenta, dar mesajul este unul foarte bun. Dupa ce omoara sapte oameni neintentionat intr-un accident de masina, protagonistul isi ia numele fals de Ben Thomas si se hotaraste sa ajute sapte oameni buni care se afla la ananghie. De una din acele sapte persoane, Emily, se indragosteste, ceea ce-i face misiunea si mai grea. Pana la urma se sinucide, urmand ca ochii lui sa fie donati unui orb, iar inima  lui Emily. Sunt de acord cu sacrificiile mari ca sa-ti indrepti greselile, dar nu si cu sinuciderea. Degeaba a facut atata bine ca tot in flacarile iadului a ajuns.

The Doors

Film inspaimantator despre viata lui Jim Morrison, frontmanul formatiei The Doors interpretat de Val Kilmer. Mie filmul mi-a lasat un gust amar si singura intrebare pe care o am in minte este ‘De ce s-a autodistrus Jim?!’ Pentru ca dupa ce se infiinteaza The Doors momentele lui de luciditate sunt din ce in ce mai rare, predominand cele in care era beat, drogat si cu tigara in mana simultan. Ca sa nu mai vorbim ca era si foarte fustangiu. Avea toate viciile posibile, Doamne Dumnezeule! Si era talentat. Nu neaparat la muzica, dar avea un mod profund de a gandi si scria versuri extraordinare. Cand eram in Paris am vazut un poster de vanzare pe care scria ‘Last picture taken of Jim Morrison 1971’ si era gras, nebarbierit, drogat si cu tigara in mana. Mormantul din film arata altfel decat cel pe care l-am vazut si eu. A fost refacut?

The Proposal

Comedie romantica cu Sandra Bullock din 2009. Am vazut-o de 2 ori la cinema anul trecut, iar acum la televizor. Andrew, subalternul lui Margaret e obligat de aceasta sa se casatoreasca cu ea pentru a nu fi deportata. Dupa un weekend petrecut la familia lui Andrew, Margaret isi da seama ca-l iubeste si se hotaraste sa renunte la planul ei pentru a nu-i strica fericirea. Insa ceea ce ea nu stie este ca si Andrew s-a indragostit la randul lui de ea.

Astea sunt 7 filme pe care le-am urmarit in ultimele zile.

Lasă un răspuns

