Stuff

  • Aaaah ce ma bucur ca a trecut canicula aia ingrozitoare si pot sa ies si eu din casa la orice ora si sa ma plimb fara frica insolatiei. Ieri noapte mi-a fost chiar frig, asa ca am adaugat la cersaf si o patura subtire (cu Pooh haha).
  • Am inceput saptamana in forta cu o rana de toata frumusetea la calcaiul drept. Mi-am purtat conversii pentru a 3-a oara cu o soseta mai scurta si mi-au ras calcaiul pe o suprafata cam de 2 cm. Foarte dureros: n-am putut dormi pe spate 2 nopti! Iar azi cautam ceva intr-un dulap de jos si cand m-am ridicat am dat cu spatele de geam si am 2 zgarieturi mari acum si pe spate, care sunt si ele destul de dureroase.
  • Desi mallul e plin de reduceri, nu am gasit nimic care sa-mi placa cu adevarat deoarece majoritatea hainelor inca sunt de vara ca maiouri, tricouri, shorts etc. Mie acum imi trebuie malete, pulovere, bolerouri! Bijuterii gasesc mereu care sa-mi placa, dar nu-mi pot umple casa de cercei si lanturi. Deja am inceput sa-mi caut o rochie pentru balul bobocilor, dar cele frumoase sunt de vara, iar el e in noiembrie. Daca nu o sa gasesc nimic care sa-mi placa la model, culoare si care sa-mi stea si bine, probabil o sa-mi fac una.
  • M-am apucat sa scriu poezii, dar nu sunt foarte reusite. Imi trebuie ceva care sa ma stimuleze, inspiratie!
  • Maine plec la tara again o saptamana, unde o sa mai revin de abia in vara lui 2011 probabil. Intotdeauna ma entuziasmez inainte, dar ma plictisesc din a 3-a zi. M-am inarmat oricum cu jocuri, iPodul, filme si integrame. Bineinteles ca mi-am luat si aparatul foto, dar parca fotografiile reusite imi ies din ce in ce mai rar. Noroc ca am si net care impreuna cu tvul imi vor fi cei mai buni prietenii saptamana asta. Probabil o sa ma joc cu var-mii si o sa fac dulciuri cu matusa-mea.
  • Mi-e asa dor de Paris! Deci orasul ala e atat de frumos cu stradutele lui pietonale, micute si pietruite pline cu cafenele la care scaunele-s asezate unele langa altele ca intr-o sala de spectacol, cu metroul care intarzie cate 3 minute la orele de varf, cu traficul nebun, cu turnul ala genial si frumos, cu cladirile romantice, cu magazinele diverse, cu Jim, cu atmosfera aia de frumos. Mai vreeeeaaaau!
  • Ador melodia si videoclipul! Mi se face un dor cand aud melodia asta si ma apuca melancolia.

Lasă un răspuns

