O saptamana pe veranda

Iata-ma din nou acasa scriind pe blog. La pranz m-am intors de la tara.

Dupa cum spune si titlul, saptamana asta mi-am cam petrecut-o pe veranda casei citind, scriind, jucand carti si metropoly si cu laptopul in brate. Datorita stick-ului de la digi am avut si acces la internet. Nu l-am folosit decat pentru mail si facebook. In rest, am fost invatatoarea lui var-miu Dragos care trece intr-a 2-a si care avea 3 caiete speciale de facut. Mi-am amintit ce enutuziasta eram si eu (spre deosebire de el, care vroia o pauza odata la 5 minute). Mi-am amintit si eu povestile copilariei gen ‘Capra cu trei iezi’ si ‘Ursul pacalit de vulpe’. Sincera sa fiu excercitiile mi se par foarte grele pentru un copil care de abia a terminat clasa 1, lasand la o parte faptul ca am gasit in enunturi si greseli gramaticale. Voi cum ati explica pe intelesul unui copil de 8 ani proverbul ‘Nevoia te duce pe unde nu ti-i voia’?! M-am si distrat amintindu-mi literele de mana, mai ales cele mari: eu nu le folosesc decat pe cele de tipar. Dragos uitase cum se face h-ul de mana si m-a rugat sa-i scriu pe o hartie si n-am stiut ce sa-i arat; a chemat-o pe mama lui.

M-au omorat omizile!! Deci efectiv mi se urcau pe gat, pe cap, pe picioare, peste tot! M-au enervat atat de tare ca atunci cand vedeam una o torturam: o striveam incet, dar o lasam sa miste inca; fara sa moara. Acum regret intr-un fel dar cu siguranta daca as revedea una acum m-ar apuca din nou pandaliile.

In rest, am terminat o carte si am vazut cateva filme, dar despre ele doua articole separate curand.

Motanul Codita si cateaua Karina mi-au fost tovarasi zilele astea. Pisica nu e de rasa, pe cand Karina e catel de vanatoare. E micuta (nu ma creste), dar isi face treaba foarte bine. Pe langa asta e si prietenoasa si blanda. Take a look:

Lasă un răspuns

