Anemia, anorexia, bulimia, amnezia

Da, sufar de toate cate putin. Lasand gluma, sunt anemica: ametesc foarte des si mi se incetoseaza privirea, am lipsa de calciu si asta pentru ca nu mananc deloc fructe si legume crude din an in Paste. Nici dupa peste sau carne de porc/vita nu ma innebunesc eu, sincer. In general mi se face rau seara, ziua sunt bine.

Azi m-am dus pentru a doua oara la aerobic si pot spune ca sunt TERMINATA!!! In viata mea nu m-au durut muschii asa si n-am transpirat niciodata atat! De acum nu ma mai duc la antrenoarea aia. Eu sunt incepatoare, nu pot sa ma misc chiar la nivelul cerut de ea. Aveam tricoul ud leoarca! Ma mai duc poimaine. Daca ma pot ridica din pat.

Poza cu Denisa si cu mine de acum o luna.

Poza de ieri, cand am iesit cu 11 copii prin Podu’ Ros’. De la stanga la dreapta: Alexandra, Teddy, eu, Bl si Vlad.

Ea e o pisicuta mica si cam necajita de la mine de la bloc. Nu e foarte frumoasa, dar e prietenoasa.

France:

Poitiers

Notre Dame de Poitiers

Notre Dame de Poitiers 2

 

Geneva:Geneva

Poze de saptamana trecuta cand am fost la biliard. Am castigat de cateva ori, dar doar pentru ca au bagat ele bila neagra in buzunarul gresit. Nu ma pricep foarte bine la biliard deoarece joc de putin timp si rar, dar imi place mult.

 

Niste poze din iunie cu motanul Codita de la tara. Phone-made again.

Si in sfarsit poze cu ce mi-a adus mama din Franta.

gel de dus Hello Kitty cu aroma de mure, H&M

cercei, Camaieu

rochita mov tricotata, C&A

Rochita este putin deasupra genunchilor si o voi purta la balul bobocilor din noiembrie. Yaaay, can’t wait!

Mi-am instalat skype: sabina.dumitriu

2 gânduri despre „Anemia, anorexia, bulimia, amnezia

  1. am avut amemie… insotita de ameteli si un inceput de bulimie :)) deci pot sa spun ca te inteleg! sfatul meu sincer e sa iti faci un jurnal cu ce mananci si cat sport faci asa iti dai seama cat de sinucidal traiesti :)) succes

Lasă un răspuns

