Today’s recommendation and 1st day of school

Scuze ca postez atat de tarziu recomandarea zilei de azi, dar dimineata de acum voi fi la scoala. Rochia Debenhams, accesoriile Accesorize.

Azi m-am trezit mai devreme decat de obicei, la 8:15 si dupa ce am mancat si m-am pregatit m-am intalnit cu Corina si fratele ei si am mers la scoala. Acolo mi-am vazut noii si vechii colegi, unii profesori si dupa 45 de minute de stat degeaba a inceput si festivitatea de deschidere a anului scolar 2010-2011. A vorbit directorul, primarul, castigatorul marelui premiu LERIS, o eleva de a 11-a si o fosta eleva care acum este in anul 2 de facultate. Nu am ascultat mai nimic, sincera sa fiu. Apoi fiecare diriginte si-a insotit elevii in salile de clasa, unde ne-a fost prezentat again regulamentul si bla bla. Eu stau in penultima banca de pe randul de la fereastra cu Corina. Diriga mi se pare super acum si sunt sigura ca asa o sa mi se para mereu. Colegii (16 sunt noi) par ok, nu a fost niciunul care sa iasa in evidenta intr-un mod negativ. Maine incepem orele, deci Doamne ajuta!

Am carat manualele pana acasa si m-am grabit sa ma schimb si sa mananc ceva ca sa ies cu niste colegi la un suc in Dublin. In autobuz mi-a fost furat portofelul cu bani, setul de bilete, permisul de biblioteca, dar cel mai important: BULETINUL!!! Stie cineva ce se face in situatii de genul? Ai mei s-au cam suparat pe mine ca nu sunt atenta la lucrurile mele si m-au pus sa ma interesez singura.

Uitasem sa va recomand ieri o firma de cosmetice unguresti (chiar daca sunteti rasisti, firma asta e chiar buna; adica nici mie nu-mi plac ungurii, dar le recunosc meritele) Vita Crystal Research. Matusa mea mi-a adus o crema de la firma asta 100% naturala cu cristale. E buna pentru pete, cosuri, mancarimi si miroase si frumos :) Cred ca se gaseste mai greu si e posibil sa fie destul de scumpa, dar merita, zau.

Am avut aparatul foto la mine (nu mi-a fost furat si el din fericire), dar nu am facut poze deloc :(

Lasă un răspuns

