All the crazy shit I did tonight, those will be the best memories.

Si desigur si recomandarea de azi. O sa incep cu ea ca de obicei. Daca treceti cursorul in dreptul imaginilor titlul lor va vor indica si magazinele. Pe toate le avem si in Iasi.

Azi am avut numai 5 ore si apoi am mai ramas putin ca sa ne pozam pentru ecusoane. Cat doamna respectiva poza elevii eu, Corina si Simina ne strambam si toata lumea radea, asa ca a durat destul de mult xD Mi-am suflat nasul toata ziua si m-a durut gatul in continuu, sunt extenuata si vreau sa ma intind putin ca apoi sa ma intorc si sa fac cele 4 exercitii de algebra pentru maine si gheozdanul. As fi vrut sa merg si azi pe la sala, dar efectiv sunt franta. Si sa nu uitam ca ma doare si spatele. Godness, parca-s o baba, dar pe bune ca simt ca am nevoie de odihna. Maine voi posta si niste fotografii de azi cand ne pozam pentru ecusoane, care by the way o sa fie fata-verso (ce, nu va place cuvantul verosul?! CINE STIE, CUNOASTE =))) pentru ca toti elevii arata oribil in ele si le poarta invers. O, Doamne, chiar trebuie sa iau niste medicamente. Chiar acum ma duc sa caut cateva xD

Don’t forget to smile :)

Lasă un răspuns

