Where there is a sea, there are pirates.

M-am trezit la 8:30, in mod foarte ciudat fara ceas; lenevit in pat pana pe la 12; facut „ordine” in camera si luat pranzul cu tata. In timp ce stateam la masa, a sunat cineva la usa. Ghiciti doar! Cineva care imi gasise buletinul impreuna cu permisul de biblioteca si cardul de la un magazin. Toate 3 ;)) Sunt mai mult ca sigura ca era chiar hotul, iar tata i-a dat chiar si niste bani in semn de multumire. Nu merita, dar ma gandesc si in felul urmator: omul asta, daca a ajuns sa fure, inseamna ca are nevoie de bani, deci intr-un fel l-am ajutat. Nu cand mi i-a furat; atunci s-a ajutat singur. Deci s-a rezolvat, ceea ce este minunat. Nu-mi mai iau niciodata buletinul cu mine: o sa-mi notez in telefon cnp-ul, seria si numarul lui in caz ca-mi vor fi cerute si gata. Banii nu mai au importanta, totul a trecut. Dupa-amiaza am fost cu mama la mall si m-am uitat prin magazine, dar nu mi-a placut nimic in mod special, cu exceptia unor cizme, care o sa mai astepte si a unor bijuterii. Am ales inelul asta cu bufnita din MeliMelo pe care efectiv il iubesc. M-am intalnit cu foarte mult cunoscuti: un grup din 8a, unul din 7d, parintii unui fost coleg, 2 colegi de serviciu ai tatalui meu, 3 foste colege.

And some random pictures I took tonight.

Aceasta este o parte din camera mea. Stiu ca nu e foarte mare si ca e cam dezordonata, dar eu ma simt minunat cand petrec timpul in ea. In biblioteca am carti, caiete, jocuri de cand eram mica si cd-uri/dvd-uri in dulapuri, in dreapta am cremele, parfumurile, ojele, pe mijloc, pe langa icoane, jucarii de plus si fotografii am foarte multe bijuterii. Sus am o coarda, fesul de Mos Craciun si coarnele de ren pe care le port in perioada Craciunului, ondulatorul si placa, mai jos ochelarii mei de soare si vedere. In stanga am genti si sub ele un aranjament cu potpourie (cred ca asa se scrie) si lumanari. Pe noptiera am o revista, o carte, programul tv si telecomanda ;)), iar in stanga canapelii am geanta cu echipamentul pentru sala. Posterul din stanga e cu Heath Ledger, fiind si singurul poster din camera.

Acum, recomandarea de azi.

Don’t forget to smile ;)

Lasă un răspuns

