They call me heart-breaker

Ii iubesc stilul lui Taylor Momsen!! E geniala! Machiajul, hainele, incaltamintea, totul e superb. O stiti probabil ca Little J, inocenta si naiva, din serialul Gossip Girl. Ei bine, nu e chiar asa ;))

 

Va rog sa nu-mi puneti intrebarea ” Ce e rosu intre picioarele ei?” pentru ca n-as sti ce sa va raspund. Presupun ca lenjeria intima.

Iata si recomandarea zilei de azi.

Nu-i asa ca pantofii (pantoful) sunt absolut extraordinari?!

Astazi a fost o zi de relaxare, inafara de temele pe care le-am facut la mate, bio, logica, fizica si engleza. La fizica am avut cele mai mari batai de cap, pentru ca eu in gimnaziu nu am invatat deloc la materia aceasta si am fost nevoita sa apelez la mama. Pana la urma, sa zicem ca m-am descurcat. Saptamana care incepe maine va fi full pentru ca o sa am pe langa teme si scoala si cate doua ore de curs de prim ajutor in centru si lucrari la romana, germana, fizica si chimie. As vrea sa merg macar de doua ori si la sala, iar sambata probabil voi avea o petrecere. Yaaaay, can’t wait. Chiar am nevoie de distractie.

In rest astazi m-am uitat la televizor dimineata dupa ce m-am trezit la 11:30 :d, am ascultat muzica si am de gand sa mai citesc si sa ma mai uit la vreo doua episoade din Gossip Girl dupa ce fac o baie. Sunt de abia la episodul 14 din sezonul 1. Stiu, mai am muult, dar e numai bine pentru ca voi putea avea continuitate si cu sezonul 4 :) Cam atat azi.

Don’t forget to smile ;)

Lasă un răspuns

