I don’t feel like dancing

Astazi am facut ceva poze la scoala, dar le voi posta maine :) Am avut doua teste, la romana si germana. La romana exercitiile au fost ok,dar am avut o opinie de 40 de randuri! Fereste-ma Doamne, n-am scris o opinie atat de mare niciodata! Deci n-am terminat-o. Iar la cata germana stiu eu la test probabil o sa iau 7, daca nu chiar mai putin. Never mind, nu se trec in catalog. Maine e ziua fara mate (ura!) si mai am testul la chimie, dar nu-mi fac griji prea mari. Dupa-amiaza am fost la cursul de prim ajutor unde am fost foarte multi participanti, am invatat cateva chestii interesante, apoi m-am dus la sala si am facut aerobic c-o tipa care efectiv a scos matele din mine! Am dat si eu pe acasa finaly pe la 8:30 si iata-ma aici, groaznic de obosita si cu o durere de spate. Da, stiu ca ma comport ca o baba, dar adevarul e ca am niste probleme cu omoplatii.

Recomandarea zile … si ma duc.

O combinatie de zi, mai sport, dar chic :)

Don’t forget to smile :)

Lasă un răspuns

