Everything looks better when the sun goes down

Ceva diferit de recomandarea zilnica. Sunt pantofi purtati de oameni normali, adica nu de V.I.P-uri. Sursa: Link.

Am luat un 6,25 la bio ;;) si sunt pe la mijlocul clasei, dar n-am invatat deloc pentru testul asta. La fizica inca n-am dat testul initial, maine o sa fie ziua cea mare :)) In rest astazi, am innebunit de plictiseala la cateva ore, am alergat pe banda la sport, am umblat in pauze dupa nu stiu cate treburi organizatorice si am stat cu prietenii. Ce bine ca maine e ultima zi de scoala din saptamana asta. O sa fie un weekend super! 8->

Don’t forget to smile ;)

Ora 20:30: editez articolul de azi.

Am plecat putin mai devreme de acasa pentru ca a trebuit sa trec si pe la PIM-ul de la Moldova Mall ca sa xeroxez niste foi pentru clasa mea (la bio si chimie). Ma gandeam, pe Stefan cel Mare eu ma simt foarte bine. Adica sunt toate cladirile astea frumoase acolo: Mitropolia, Trei Ierarhi-ul, Primaria, Teatrul (chiar daca e in reparatie) si chiar daca nu e week-end si strada e circulata de vehicule, tot e o atmosfera foarte placuta acolo. Si pe langa cersetorii de la Mitropolie, vezi si oameni foarte originali. Spre exemplu astazi am vazut un bebe intr-un carucior (deci avea maxim doi ani) cu niste ochelari mari cu rame turcoaz. Sau o tipa cu un maieu alb si un lant cu o funda uriasa neagra. Ceea ce vreau sa spun e ca acolo e o zona in care oamenii isi permit sa poarte si ceva mai iesit din comun, ca sa nu spun extravagant. Probabil de asta ma si simt eu foarte bine acolo. Apropos, in opinia mea, nimic nu se compara cu Iasiul pe inserate. E plin de viata si lumina si atunci iti dai seama ca totusi e un oras grozav! Cand vad Palatul Culturii ma umflu in pene! Sunt foarte mandra de orasul meu. O alta zona pe care o ador este Piata Unirii si Lapusneanu. Este normal sa-mi placa locurile astea pentru ca eu iubesc tot ce tine de vitage, glamour si boho :)

2 gânduri despre „Everything looks better when the sun goes down

Lasă un răspuns

