Baby, it wasn’t you, baby, it was me!

Am panoul cu poze pentru ca nu pot lipi sau agata pe pereti nimic din cauza lambriului. Am foarte multe hartii si carnetele pe birou si majoritatea nu-mi mai trebuie xD Pe veioza e prinsa esarfa cu Racovita (da, sunt mandra ca sunt la CNER). In cosulet am fleacuri, incepand cu creme, pile de unghii, foarfece, pana la stick, cablu de date, ipod. Stiu ca sunt imprastiata si dezordonata, dar camera mea e mica si de abia incap in ea :))

Doar o parte din colectia mea de jucarii de plus xD

Lasă un răspuns

