Memories

Sper sa nu se supere nimeni ca a iesit ‘urat’ sau oricum crede el. Toti suntem frumosi in felul nostru si pozele astea reprezinta momente minunate petrecute in gimnaziu. Conteaza ca ne-am distrat.

4 gânduri despre „Memories

  1. Frumoase amintiri :) anii de scoala si de liceu sunt cei mai frumosi..cu cat trece timpul cu atat vrei sa ramana toate lucrurile frumoase…odata ajuns adult magia dispare,vin responsabilitatile.Profita de copilarie,de toate…and always smile ;)

  2. Of, daca ai sti ce dor imi este de tot ce a fost! Si daca ai sti cat mi-as dori sa mai putem avea parte de astfel de lucruri! Dar totul s-a schimbat de anul asta.

  3. si mie mi-e dor de atmosfera, dar sincer nu mi-e dor de glumele proaste ale unora si remarcile rautacioase. sau de certuri si contradictii. dar cand imi amintesc ce mult radeam uneori si ce ne mai distram jucand tot felul de chestii, ma inveselesc. a fost o onoare sa va cunosc pe unii, cu siguranta veti ajunge departe. s-au schimbat multe anul asta, asa e, dar sunt sigura ca o sa avem parte de lucruri minunate in continuare.

Lasă un răspuns

