I’ll never be good enough

Hei, everybody! Sunt intr-o dispozitie foarte buna. Tocmai m-am vazut la televizor, acoperind-o pe Simina cat ne faceam temele la mate in timp ce asteptam la coada pentru a ne inscrie la Kultur Zentrum Deutschland :))) Si chiar pe Tvr1, nu Iasi. M-am si strambat la un moment dat, dar nu mai conteaza. Azi a fost destul de ok testul la info, sper sa iau un 8 macar. S-a mai transferat un baiat de la noi la mate-info, deci acum suntem 28 de fete si 2 baieti =)) great! Dupa ore am profitat ca nu am multe teme pe maine si am fost cu Flavia la mall ca sa-si caute rochie de bal, urmand ca ea sa-si aleaga din cele probate.

Acum sunt acasa, dupa temele de la chimie si logica (care btw, sunt foarte aiurea) si incerc sa ma inveselesc ca maine am 5 ore, yaay!

De cand ma uit la Gossip Girl, sunt innebunita dupa Chuck Bass. Si Ed Westwick e grozav, dar nu la fel ca personajul. E genial si adorabil. Daca nu ati vazut Gossip Girl (desi ma indoiesc) uitati-va, dar va previn ca episoadele devin din ce in ce mai interesante pe sezon ce trece si provoaca dependenta;)

2 gânduri despre „I’ll never be good enough

  1. Deci personajul Chuck Bass e HOT!!:X:x:X Numai tu esti innebunita dupa el? E absolut innebunitor. Misterul, aroganta…

  2. hothothooooot!!!! cred ca multe-s innebunite dupa el;)) l-ai descris perfect! si desi nate arata mai bn, … nu se compara. eu sunt la mijlocul sez. 2 din gg :( tu l-ai vazut pe tot,oli?

Lasă un răspuns

