I believe that means WAR!

Weekend<3! In sfarsit pot sa dorm cat vreau, sa ies in oras si sa ma uit la mai mult de un episod din GG pe zi. Azi am dat si noi testul initial la engleza si sper sa iau o nota buna, dar momentan nu ma pot autoevalua.

Uite ca au trecut patru saptamani de scoala si mie inca nu mi s-a facut lehamite xD haha. In general patesc asta prin noiembrie, dar imediat vine perioada aia superba cand sunt pregatirile de Craciun. Adica se instaureaza atmosfera aia peste tot unde ma duc. Stiu ca nu e bine ce spun, dar in ultimii ani mi s-a parut perioada dinaintea Craciunului mai frumoasa decat Craciunul in sine. Pe 25, cand ma intorc de la traditionala masa cu familia la bunica, imi dau seama ca n-o sa mai prind asta decat peste un an si ma apuca melancolia.

Adevarul e ca daca n-as fi nevoita sa ma trezesc atat de devreme (6:15 dupa cum am mai spus), m-as duce mai cu placere la scoala. Si aglomeratia din autobuz ma deranjeaza foarte mult pentru ca e prea frig si sunt nevoita sa merg cu el, in loc de pe jos. La informatica am cam dat-o in bara; dupa cum mi-am calculat eu punctajul de la testul de marti o sa iau un … 6!? Nu stiu daca ma consoleaza ca altii vor lua note mai mici. Dar bineinteles, greselile mele sunt din neatentie, ca deobicei si nu din nestiinta.  Profa ne-a dat o sansa: nu ne trece notele de la testul asta in catalog daca nu vrem asta, dar la urmatorul test, daca vom lua mai putin de 6, ni se vor trece ambele note. Cred ca e ok asa. In rest, la mate sunt foarte relaxata momentan, inteleg tot ce se face la clasa si WOW! nu ma mai aflu chiar la mijloc clasei la materia asta, asa cum a fost in gimnaziu. La chimie, bilogie, sport, desen, muzica, istorie, religie si engleza mi s-au pastrat vechii profi, ceea ce e foarte bine. O noutate este la germana, unde fata de anul intrecut, trebuie sa invatam de pe o ora pe alta foarte bine intrucat profesoara nu iarta deloc si pune note foarte mici (s-au luat pana acum doi de sase si un sapte). Eu la gramatica sunt bunicica, dar cuvintele mi-e foarte greu sa le invat. Sa speram ca (,) cursurile de la centrul cultural german vor folosi. La romana in liceu se face numai literatura si sincer duc dorul gramaticii; acolo ma descurcam mai bine. Dar orele sunt foarte placute: discutam poezii interesante ora de ora, doamna profesoara ne-a dat o lista de lecturi care contine carti care merita citite si am aflat ca multe colege s-au apucat sa citeasca, fara sa fie constranse, ceea ce e o noutate. Comentariile ne sunt date de pe o saptamana pe alta asa ca am timp sa ma gandesc si sa le fac foarte bine. La fizica inteleg mult mai mult fata de gimnaziu, dar tot sunt bata xD. La geografie e super, desi nici acolo nu ne sunt puse numai note de zece. Ceva care ma inspaimanta pe mine e logica: profa am auzit ca da de citit ‘biblioteci intregi’, ne trimite la teatru, ne pune sa vedem filme, sa invatam pentru fiecare ora. Stiu ca in mod normal asta trebuie facut pentru orice materie, iar mergand la teatru, citind si vizionand filme ne formam cultura, dar e o materie pe care o studiem numai anul asta o data pe saptamana… Si pe deasupra, seamana si cu matematica (materia mea ‘preferata’) oarecum.

Now, some make-up I use

1. Lotiune tonica cu extrac de floare de lotus – Balea (Dm) 2. Cutiuta (anticearcan, corector de cosuri si pete)-Oriflame, fond de ten Dior SPF 10 – Sephora, pudra Chanel – Sephora, trusa farduri – no name, pensula- AVON, eyeliner – Essence (Dm), mascara – Essence (Dm), luciu de buze – Mini Maybeline New York (Dm) 3. Servetele umede pentru bebelusi – Profi

Asta e ce folosesc in general. Nu uitati de cei doi pasi importanti: hidratare, dar mai ales demachierea.

Un video facut cu pozele mele de cand am fost in Viena. Pe fundal Sonata Lunii de Beethoven :)

Don’t forget to smile!

Lasă un răspuns

