Because I’m addicted to your life

Hello, world! Dupa pranz, am iesit cu mama in oras in cautare de cizme groase :) Am luat autobuzul pana la Sala Polivalenta unde era targul de imbracaminte, incaltaminte si accesorii. De acolo, mi-am luat un palton maron lung pana la genunchi cu un guler foarte interesant, dar ce era in plan (cizme) n-am gasit, asa ca am luat-o pe jos inspre Stefan cel Mare. Am intrat in Peg si in celelalte doua magazine de incaltaminte, dar nici acolo nu am vazut ceva care sa imi placa in mod special. Cand ma uitam la o pereche de botine, a aparut un pui de pisica portocaliu care alerga printre rafturi si pe care l-am mangaiat. Apoi, am vazut-o printe picioarele clientilor si pe maica-sa, o pisica grasa si foarte sictirita. Am pozat numai puiul.

ma rasteam la mama ca nu mai facea poza xD

Din Piata Unirii, am luat 41, care merge saptamana asta pe alt traseu si care ne-a lasat la mall. In parcare, era un targ bucovinean cu mancare si obiecte specifice + concert de muzica populara. La inceput n-am vrut sa merg, dar am vazut cata voie buna exista acolo, desi ploua afara. Totul arata extraordinar: atatea feluri de branzeturi si tot felul de mezeluri. Dupa ce am mancat un mic xD am intrat in mall si am cautat in continuare cizme. Mi-au placut mai multe, dar pana la urma m-am decis la o pereche neagra din piele din Leonardo :) Luat cina sus si venit acasa. Acum, beau compot cald de gutui si scriu pe blog :)

Iata ce am mai cumparat saptamana asta:

marti: sosete pana la genunchi, Fox

miercuri: spray de corp, Avon (care, btw, e foarte bun!)

vineri: poncho si maiou negru, miniprix

Lasă un răspuns

