Show me all the things that I shouldn’t know

Imi cer scuze ca ieri nu am postat nimic, dar am avut o zi lunga si grea. Pe langa 7 ore de scoala, am avut si pregatirea de la Centrul Cultural German. Singurul lucru care nu mi- placut a fost ca am dardait in continuu de frig. In rest sunt foarte entuziasmata: manualul e bestial, profesoara de treaba. Suntem 16 in grupa, iar eu cea mai mica :)) Astazi, din fericire, am avut doar 5 ore. Am luat un 10 la romana pe comentariul la „Lectia despre cub” a lui Nichita Stanescu si inca un 10 la muzica.

Dupa-amiaza, de la 18:30 este concert rock in Dublin Pub la parterul Casei de Cultura a Studetilor, 5 lei intrarea :)

2 gânduri despre „Show me all the things that I shouldn’t know

  1. stii, ma gandeam si eu sa ma inscriu la centrul cultural german, dar am o intrebare, trebuie sa ai vreun anumit nivel?

  2. imi pare rau, oli, dar din cate am inteles eu inscriierile s-au facut doar pe 4 si 5 octombrie. grupele sunt pline. nu tb sa ai niciun nivel. poti veni la a1 ca mn si s-o iei de la 0.

Lasă un răspuns

