I thought I was a fool for no one, oh bby, I’m a fool for you!

Fost aseara la Rock ‘n’ liceu 4 in Dublin Pub cu Simina, unde ne-am intalnit cu mai multi cunoscuti. Au cantat Edelvais si Zenith, am dansat, am baut un cocktail, ne-am simtit foarte bine. Dar apoi, plecand pe la 8:30, a trebuit sa revin cu picioarele pe pamant, a doua zi urma sa am chiar la prima ora, test la mate. L-am dat azi, a fost ok, sper la un 9.. By the way, la testul la info, la care credeam ca voi lua 6, am luat cu un punct mai mult (a 3-a nota din clasa, cea mai mare fiind 7,5), dar nu ne-au fost trecute in catalog. Pe saptamana viitoare ne mai sunt anuntate doua teste si inca muulte alte teme. Si pe deasupra, deja au fost puse in functiune cataloagele electronice, dar eu si ai mei nu avem cont! La ce bun sa-mi puna nota in cutia neagra daca eu n-o pot vedea?! Doar asta era rostul, nu?

Imediat plec cu mama pe la standurile de la Sala Sporturilor :) Sa vedem ce o sa gasim. In orice caz, ma asteapta kurtosii :)) Diseara este si concertul de la Palat (cu Alex si Iris?), la care initial trebuia sa  merg si eu cu un grup destul de mare, dar am renuntat pentru ca nu-mi place cine canta, e frig, ma dor plamanii si urechile de la boxele alea (ati vazut ce inaltime au?!). Singurul motiv pentru care as fi mers ar fi fost artificiile, dar le pot vedea destul de bine si de acasa. Si sa nu uitam ca in vacarmul de acolo vor fi toti hotii. Si nu mai vreau sa repet experiente precedente. Oricum, pentru cine se duce, bucurati-va de zilele Iasului, distrati-va, dar maine e o noua zi de scoala…

Interesanti, nu? xD

Don’t forget to smile!

4 gânduri despre „I thought I was a fool for no one, oh bby, I’m a fool for you!

Lasă un răspuns

