xdygblmwpq

N-am nicio idee de titlu xD

Esti plina de farmec, dinamism si ai o mare influenta asupra celorlalti. Iti place sa risti in viata si iti traiesti fiecare clipa la intensitate maxima, ca si cum ar fi ultima. In general, acorzi o mare importanta aspectului fizic , deoarece adori sa fi admirata. Iubesti vara pentru soarele-i stralucitor, vancantele insorite si nu-ti place iarna. Urasti frigul, umezeala si anotimpul rece il privesti in general din spatele geamului, melancolica. Iubesti caldura, rochiile vesele lungi si vaporoase care iti confera farmec si veselie. Adori marea si concediul ideal ti-l petreci in fiecare vara pe o insula insorita, bucurandu-te de adierea placuta a marii si de fosnetul valurilor. Esti o persoana curioasa, iti place sa calatoresti, sa te plimbi si sa descoperi culturi noi. Bineinteles, adori aspectul stralucitor al pielii bronzate, de aceea baia de soare este in centrul preocuparilor tale cand te afli in vacanta.

Asta e rezultatul care mi-a iesit la un quiz de pe Kudika :)

Am spus ca nu voi scrie nimic azi, dar mi-am facut 15 minute libere intre lectii ca sa intru si sa-mi verific mailul, facebookul si blogul :)Acum am sa ies… Cya!

2 gânduri despre „xdygblmwpq

Lasă un răspuns

