I am what you need

Sunt acasa, vie inca dupa ziua pe care am avut-o! La fizica a fost mult mai ok decat m-am asteptat, sper chiar sa iau 10, desi nu e nimic sigur :) La info mi s-a anuntat un test pe marti, deci eu, luni, in loc sa ma bucur de ziua mea, o sa invat!!! La bio, n-am cuvinte! Cat am putut sa rad la testul asta! Nu am idee cat voi lua, dar sper tot la un 10 xD. Am foarte multe de facut pe maine, dar sunt atat de fericita, incat nu ma mai gandesc la asta. O sa fie totul bine :)

Ati observat ca se poarta mai mult ca niciodata platformele? Imi plac foarte mult.

ENGLISH!!! Have you noticed? Wedges are worn more than ever! I like them very much.

 

 

 

Lasă un răspuns

