Gifts Part 2 and other stuff

Hello, people! Am sa fac un post mai cuprinzator acum, ca sa nu scriu cate putin in fiecare.

Mereu cand primesc pe mail un quiz de la Kudika il fac. Tocmai am terminat de raspuns la unul care se intitula ‘Ce super-eroina din filme esti?’ si mi-a iesit: Xena, printesa razbonica interpretata de Lucy Lawless, dezvaluie o femeie puternica, atragatoare , extrem de curajoasa. Aceste caracteristici te reprezinta foarte bine, fiind la randul tau o persoana vioaie, tenace, cu tupeu. Nu-ti este teama sa-ti sustii dreptatea, chiar cu riscul de a-ti face dusmani. Esti o persoana energica, iubesti sportul si aventura. Esti foarte mandra de corpul tau pe care nu eziti sa ti-l evidentiezi prin tinute sexy si o atitudine de invidiat. Stapanesti foarte bine arta seductiei si in general flirtezi cu mai multi barbati, inainte sa te aventurezi intr-o relatie serioasa. Esti o persoana spontana, foarte glumeata, si atragi foarte usor atentia asupra ta. Simtul umorului imbinat cu o atitudine irezistibila, te transforma intr-o veritabila femeie fatala. Iti place sa te joci, sa te stii admirata, insa iti este foarte greu sa acorzi incredere deplina unui barbat pe care-l stii de putina vreme. Nu te arunci niciodata cu capul inainte fara sa studiezi foarte bine riscurile si avantajele.

Haha, am mai fost poreclita Xena de cateva ori.

Maine este greva, sau ceva de genul asta, dar totusi trebuie sa venim la scoala. E foarte bine, pentru ca azi am avut timp sa fac proiectul la bio pe luni la Flavia si chiar acum am inceput porgramul de relaxare in masa de care am disperata nevoie. O sa imi iau imediat ceva sa rontai si o sa incep sa ma uit la cat mai multe episoade posibil din GG sezonul 3.

Ieri am dat test la info, la care nu are rost sa spun ce am facut xD, iar azi la chimie, am incurcat doar o chestie, asa ca sper totusi la un 9,5 xD. Vineri dau la germana si posibil la romana, iar saptamana viitoare again la mate. Am in fiecare saptamana macar un test, ceea ce e oribil!! Sunt super stresata si infricosata cand stiu ca a doua zi am test pentru ca vreau note bune, pentru medii cat mai mari. Ieri m-am inscris la TOPFSE, dar nu am primit confirmarea, asa ca o sa mai aplic odata azi. Ma doare spatele, mi-e lehamite sa ma scol din pat dimineata, sunt foarte obosita, de am ochii galbeni si urechile rosii. E oribil! Vreau vacanta, dar mai am de asteptam cam 2 luni pentru asta, asa ca va trebui sa ma multumesc cu weekendul. De ziua mea am primit foarte multe urari, de la persoane la care nu ma asteptam si le multumesc cu ocazia aceasta din nou tuturor. Apreciez mult gestul vostru.

Oja pe care am primit-o de la Flavia. E foarte draguta :)

esarfa de la matusa mea. mi-am cropat fata pentru ca ma intindeam xD (dada, stiu ca sunt elev model si port ecusonul, dar uniforma nici n-a iesit din dulap anul asta)

Sunt indragostita de acest cantec, chiar daca cei de la Metallica nu-mi prea plac in general.

Aaah, ce bine e cand ma gandesc ca maine o sa vegetez sase ore! Mmmm <3

Have a nice day and don’t forget to smiile!

Lasă un răspuns

