Prague

Acum un an, cand am fost in Praga cu ai mei, tata a luat o harta a orasului vechi in mana si am plecat in cautarea… teatrului in care a avut loc premiera operei Don Giovanni de Mozart, dirijata in 1787 chiar de acesta. Imi amintesc cat de emotionat era cand se gandea numai ca va calca pe urmele geniului. Eu atunci nu-l intelegeam prea bine, pentru ca nu ascultasem niciodata nici macar vreun fragment din Don Giovanni, dar acum, dupa ce am vazut spectacolul duminica, a devenit al treilea preferat al meu :D si imi amintesc si eu cu placere de acea cladire micuta, dar in care a avut loc premiera unei capodopere.

Lasă un răspuns

