Don’t blame me

Imi pare rau ca nu m-am tinut de promisiuni, dar am un program foarte incarcat: teme, de invatat, de citit si de lucrat si in plus. Si printre ele mai vreau niste momente de relaxare. Ieri, dupa cum am spus, n-am iesit din casa si am lucrat cam toata ziua. Si a meritat, am luat un 10 salvator la mate care mi-a marit media de la 9 la 10! Yay! Si am avut un test la religie, unul simplu, e adevarat, dar totusi a trebuit sa citesc macar lectia. Maine am unul la info, de care mi-e foarte frica pentru ca am o nota foarte mica. Nu trebuie sa iau mai putin de 3, haha. Cam toata saptamana va fi asa, dar voi incerca sa postez pe Twitter cat de des pot. Acum ma duc sa vad un episod din Friends <3

Xo

Lasă un răspuns

