Nu mai am timp

Nu mai am timp pentru mine. Deloc.

Tanjesc dupa putin timp pentru mine. AL MEU! Imi doresc atat de mult sa pot sa citesc o zi intreaga, fara sa ma gandesc ca peste n zile am lucrare/teza/ma asculta. As da orice sa pot sa ma duc la opera/teatru fara sa ma stresez ca nu am timp de altceva in dupa-amiaza respectiva. As vrea sa stau si sa ma uit la tavan, sa numar petele de pe el, sa fredonez o melodie nostalgica si sa inchid ochii. Sa adorm, incet, dar profund. Sa visez o viata ideala si sa nu ma mai trezesc.

Sunt un robot, viata mea a devenit o stiinta exacta. Tot ce fac, fac pentru o clona a mea, careia nu-i pasa de suflet, doar de viitor. Ne trebuie un viitor stralucit. Pentru ce? Simplu! Pentru o situatie materiala perfecta. Ca sa ne ducem zilele-n lux si puf. Dar poate, tot rozul din jurul tau nu te face fericit in esenta. Cateodata, realizez ca mintea noastra, creierul nostru este impartit in doua. O parte se gandeste doar la lucrurile lumesti, de zi cu zi. „Am de facut asta pana poimaine. Cat e ceasul? Ahhhh! Iar intarzii. Cand ma intorc, ce am de facut? Peste doua ore ma culc. Ia uite, iar vine ala si vrea ceva de la mine. Vai, ce catel dragut. Da si din coada! A inceput sa ploua. Ce fac in weekend? Peste doua luni e ziua mamei. Maine imi pun bluza alba sau mov? Trebuie sa cumpar sampon. Am bani de-un covrig? Nu mai vine autobuzul ala!” Si mai e o parte din creierul nostru care se gandeste la lucrurile care-i plac, lucrurile pentru suflet. Poate tu tanjesti dupa clipele in care radeai cu pofta la orice, pentru ca nu aveai nimic in minte care sa te ingrijoreze, alaturi de prietenii tai adevarati. Poate nu-ti place ca lumea se schimba si te gandesti, totusi, nu era mai bine INAINTE?

Ba da. Ba nu…

Publicat în Fără categorie

2 gânduri despre „Nu mai am timp

  1. sa stii ca asa e…inainte ma plictiseam sa stau degeaba..aveam prea mult timp..si acum:|…ba e dimineata,ba e noapte imediat:| si realizezi ca nu ai facut ce ti’ai fi dorit sa faci in ziua aia.

Lasă un răspuns

