All the children are insane

Datorita conferintei IasiMUN (la care trebuia sa particip si eu, dar am renuntat) am avut ore doar pana la 10:40. Cand am ajuns acasa, mi-am facut curat in camera si, automat, in dulap. Am scos trei sacose de haine care nu-mi mai trebuie si dulapul arata bine, dar pot pune pariu ca intr-o saptamana va fi la fel de dezordonat ca pana acum. Dupa pranz, germana si acum acasa iar cu un mare NO CHEF. Ascult The Doors cu pasiune.

Weekend placut, everybody!

Lasă un răspuns

