Harry Potter and the deathly hallows part 1

Weekend-ul trecut am fost cu niste prietene la cinema sa vedem Harry Potter 7 (a 3-a zi dupa premiera din tara :p). Mi-a placut fooooarte mult. Din fericire, respecta cartea aproape complet (spun aproape pentru ca nu-mi amintesc exact de vara trecuta cand am citit-o). Au fost trei momente  cand am plans: cel in care Harry spune ca nimeni nu va mai muri pentru el, cel in care el si Hermione sunt la mormantul parintilor lui Harry si cel in care Dobby moare :( Am si ras la unele faze. E facut foarte bine filmul: atmosfera e conturata perfect si efectele speciale sunt spectaculoase. Joaca unii actori faimosi: Ralph Fiennes (Voldemort), Helena Bonham Carter (Bellatrix Lestrange), Alan Rickman (Severus Snape) si Michael Gambon (Albus Dumbledore). Daniel Radcliffe si Rupert Grint sunt foarte urati, dupa parerea mea, dar personajul lui Ron imi place mai mult (momentele cu Hermione sunt intr-adevar MAGICE). Harry mi se pare chiar penibil uneori. Nu-mi place deloc cum s-a tuns Emma Watson: parul ei ii brutalizeaza chipul feminin :(

De cand s-a lansat, Harry Potter 7 part 1 e pe primul loc atat in US Chart, cat si in UK Chart, conform aplicatiei MyMovies de pe telefonul meu si, cu siguranta majoritatea cititorilor mei l-au vazut deja, sau au de gand s-o faca in viitorul apropiat, asa ca nu are rost sa mai spun ca IL RECOMAND CU , CALDURA. Vizionare placuta si sa asteptam impreuna part 2 ;)

Lasă un răspuns

