Leave this mess behind

Iarna in Iasi.

Acum doua zile a fost Sfantul Nicolae. Am primit (de la mine) parfumul Eternal Magic pe care-l iubesc si pe care mi-l doresc de ceva timp si o fusta de la ai mei.

Perioada ce urmeaza va fi un calvar! Saptamana viitoare voi avea teza la fizica, trei teste, dintre care doua sunt la materii la care nu ma pricep deloc si de prezentat un proiect (pe care nu l-am facut). Vineri am teza la romana, iar peste 12 zile la mate. Voi avea, cu siguranta, timp foarte putin, daca nu chiar deloc, de blog :( Totusi, voi posta zilnic pe Twitter ;)

Lasă un răspuns

