Last Christmas

Astazi, dupa ore, am ramas la o prezentare despre acnee facuta de SensiBlu in sala de festivitati a colegiului. A fost interesant, unele lucruri nu le stiam. La final am primit aceste mostre si brosuri + un voucher de reducere 7% in farmaciile SensiBlu la produsele anti-acnee. Inainte de dus, am folosit un pliculet cu exfoliant Iwostin: un singur lucru n-a ajutat, pielea moarta din jurul sprancenelor e tot acolo. Acum voi aplica si niste crema, sa vad ce efect are.

Maine am teza la fizica, iar luni la mate si am scapat. Mai am de facut un proiect la germana pana termin scoala anul asta. In rest, testele la bio, logica si istorie au fost ok (sper). Maine cam incepe vacanta pentru mine :d

2 gânduri despre „Last Christmas

  1. da’ si-a facut efectul si dupa o folosire. am zs doar ca mai am putina piele moarta in jurul sprancenelor, iar mostra era pt cosuri :) dar dupa ce am aplicat si o crema, a disparut si pielea moarta :)

Lasă un răspuns

