It’s Christmas Time

in a doua poza, matusa mea se stramba ca sa ma faca sa rad :d

(sacou: miniprix, fusta: stradivarius, bentita: melimelo, dress: mondex)

Ieri, am inceput sa ma uit la tv la ‘Uite cine vorbeste’ cu John Travolta, un actor care-mi place mult, dar m-a cam plictisit, asa ca m-am uitat la primul episod din sezonul 4 – Gossip Girl. Apoi, am citit din ‘O crima anuntata’ de Agatha Christie. De ea am mai citit ‘Crima din Orient Express’ si mi-a placut foarte mult. Ador romanele si filmele politiste.

Astazi dimineata, am mai citit vreo doua capitole si, dupa ce m-am aranjat, am plecat la bunica, la traditionala masa de familie din prima zi de Craciun (acelasi lucru se intampla si de Paste). Ne-am adunat cu totii (suntem o familie mica: 6 persoane cu tot cu mine), ne-am dat cadouri si ne-am apucat sa mancam, haha. Antreurile si desertul mai ales au fost delicioase: chec aperitiv cu cascaval, salata de avocado, somon afumat cu sos, iar tortul a fost cu mere, afine si finetti. Bunica mea gateste excelent!

Va urez din nou un Craciun fericit! Acum, ma duc sa mai citesc pentru ca vreau sa termin cartea azi si eventual, sa ma mai uit la un film.

Lasă un comentariu