End my pain and sighs

 

Lovely items from ZARA.

7 gânduri despre „End my pain and sighs

  1. am invatat si eu in p5 anul trecut dupa cum ti am spus anterior :D
    ieri am trecut putin pe la scoala sa imi revad profesorii si pe cei cunoscuti, si te’am zarit in p5;)) in pauza mare- ultima banca de pe randul de la geam :D
    p.s. am observat ca suntem friends si pe facebook :D:*

  2. ah, da, mi se parea mail-ul cunoscut. in general stau in penultima banca de pe randul de la geam, dar ieri a lipsit o colega si m-am mutat eu in locul ei.

Lasă un răspuns

