Mini Shopping

Because I really want to become a RFB (Romanian Fashion Blogger) I’ll start writing the translation too because this is one of their conditions.

Today I went food shopping with my parents in Carrefour and I also had to buy a present for a friend. While looking for it, I saw this amazing headband for the forehead in Accesorize. I love it because the little white balls look like pearls and that’s so elegant. I don’t really know with what should I wear it.

TRANSLATION: Deoarece chiar imi doresc sa devin un RFB (Romanian Fashion Blogger) o sa incep sa scriu si traducerea pentru ca e una din conditiile lor.

Astazi am fost sa cumpar mancare cu parintii mei in Carrefour si am avut de cumparat si un cadou pentru o prietena. In timp ce mai uitam dupa el, am vazut aceasta bentita uimitoare pentru frunte in Accesorize. O iubesc deoarece bilutele albe arata ca si perlele si asta e atat de elegant. Nu prea stiu cu ce ar trebui s-o port.

Lasă un răspuns

