Dead Poets Society (1989)

Da, stiu ca profa de romana a uitat de cele 2 eseuri cu tema ‘frumusetea’ pe care ni le-a dat acum mult mult timp, dar eu, socata asa cum ma stiti, am vazut unul dintre filme si mi-am luat notite. Trebuie sa recunosc ca la inceput am fost sceptica si m-am mai si plictisit cate putin pe parcursul filmului, dar nu am cum sa spun ca e un film prost. Efectiv nu am cum, as minti cu nerusinare. Cinefila cum sunt, in general prefer filmele cheap ca sa nu-mi pun prea mult creierul la munca, asa cum ar trebui la filmele profunde. Din distributie cunosc doar doi actori: Robin Williams pe care l-am mai vazut in Old Dogs si License to Wed si Robert Sean Leonard din House MD. Filmul e trist de la un capat la altul, dar si oarecum realist si promoveaza adevaratele valori. Intr-un internat de baieti, un fost elev este angajat ca profesor de limba engleza, iar metodele lui nonconformiste de predare le starnesc copiilor interesul si iubirea pentru arta si poezie. Eu sunt o plangacioasa, asa ca la final imi tremura camasa pe mine, dar nu am de gand sa fiu spoiler, asa ca daca sunteti curiosi, uitati-va la film. N-or sa fie 2 ore pierdute in van. Filmul a castigat un premiu Oscar si unul Bafta.

Publicat în Art

Lasă un răspuns

