Hobbitul: O calatorie neasteptata


Saptamana trecuta, la 4 zile de la lansare, am fost si eu cu mama la cinema sa vedem primul film din trilogia Hobbitul in 3D. De ce cu mama? Pentru ca trilogia Stapanul Inelelor mi-a marcat copilaria. Tin minte cum eram in scoala primara cand am vazut prima data filmele pe ProTV, cum faceau ei atunci: cate un film in fiecare vineri timp de 3 saptamani. Nu ca intelegeam eu mare lucru pe atunci, dar e unul din filmele pe care l-am revazut de nu stiu cate ori cu ea. Nici nu sunt mare amatoare a genului, dar Stapanul Inelelor reprezinta o exceptie, avand o distributie foarte buna si un mesaj special.
Acelasi lucru pot sa-l spun si despre Hobbitul: cartea, desi de cateva ori mai mica (ca intindere) decat Stapanul Inelelor, va fi ecranizata tot in 3 parti. Prima, ca si stil, este identica cu filmele de acum 10 ani si este realizata magistral, in opinia mea. Ian McKellen (Stapanul inelelor si Codul lui Davinci), desi are aproape 74 de ani, joaca superb, iar personajul lui, Gandalf, este pe departe preferatul meu. In acelasi timp, ma bucur enorm pentru Richard Armitage (Capitanul America: Primul Razbunator, Robin Hood si Nord si Sud), unul din actorii mei preferati: acest film poate fi pentru el un salt urias in ce priveste cinematografia internationala. Acum mai avem de asteptat inca un an pana sa vedem continuarea…

Publicat în Art

Lasă un răspuns

