New Year’s



Noaptea de revelion a fost una foarte interesanta pentru mine, caci am fost in trei locuri diferite :D Per total pot zice ca m-am simtit foarte bine, nu regret nimic din seara aia. M-am culcat pe la 6 si am dormit vreo 6 ore, dar stiti cum e… somnul de zi nu se poate compara cu cel de noapte :) De purtat am ales o rochie gri cu un format diferit de toate celelalte pe care le detin impreuna cu un sacou negru din Mango, dressul din Orsay si cureaua din New Look.
Voi ce ati facut de revelion? Si mai ales: ce ati purtat? xx

Lasă un răspuns

