I don’t want to hurt you, but i need to breath

A trecut ceva timp de cand la mine in familie nu se mai practica traditia cu darurile sub brad in dimineata de Craciun din pacate sau… din fericire. De cele mai multe ori, cu cateva zile inainte/dupa Craciun, imi aleg ce imi doresc, dar 2012 a fost anul in care am invatat sa cheltuiesc cu cap: doar lucruri cu adevarat folositoare sau de care stiu ca sunt unicate.

produse ELF de la prietenele mele: primerul este absolut genial!! iar pensula de fond de ten perfecta!

caciulita din Clockhouse by C&A mi s-a parut prea adorabila ca sa n-o cumpar, mai ales ca eram in cautarea unui fes de iarna; cat despre manusi, le-am luat din New Yorker pentru ca sunt pentru telefoanele cu touch screen si la ce frig e afara, nu e prea placut sa-ti scoti manusa de fiecare data cand vrei sa schimbi melodia, sa raspunzi la un mesaj sau apel :D

bila de baie cu aroma de vanilie din Douglas de la prietena mea cea mai buna; dress din dantela din Orsay; si masca petru ochi de la Planet Spa de la colega de banca :D

filmul meu preferat de la prietenele mele cele mai bune si o carte pe care urmeaza s-o studiez in curand la literatura

sprayurile de corp de la BU sunt foarte dragutele, dar varianta rosie, Heatbeat, este de departe preferata mea; Oxyance este a treia firma de la care incerc apa termala (celelalte doua fiind Ivatherm si Bioderma) si nu pot vorbi de o mare diferenta intre ele. Ce este clar insa e ca nu as mai putea functiona fara apa termala de doua ori pe zi pe tenul meu :D obisnuitul meu sampon de la Yves Rocher si protectie termica pentru par, cadou de la una din prietenele mele cele mai bune

fondul de ten si rimelul de la MaxFactor au venit intr-un set pe care l-am primit de la matusa mea. Nu le-am incercat pe niciunul, deci nu va pot spune nimic despre ele. Tot ce stiu este ca, in general, produsele de machiaj de la MaxFactor sunt bune. Pudra pulbere (nu suport deloc compactele) de la Rimmel London nu vine in nicio nuanta, ci se adapteaza la culoarea tenului. Nici pe ea n-am incercat-o, dar urmeaza s-o fac in curand.

portofel: Stradivarius, pulover: House of art si balerini: Camaieu. De ceva timp mi s-a pus pata pe portofelele mari, incapatoare si, cand l-am gasit pe acesta in Stradivarius la reducere, nici nu am stat pe ganduri si l-am luat, pentru ca mi se pare foarte original. Puloverul e putin mai inchis in realitate decat in poza si e one size din pacate, asa ca o sa-l port ca xxl sweater impreuna cu niste skinny jeans cel mai probabil. Cat despre balerinii negri: dupa parerea mea, niciodata nu voi avea destule perechi de balerini :D se potrivesc la absolut orice si sunt mult mai feminini decat tenisii sau ghetele

dermatograf si eyeliner rezistent la apa de la Essence. Produsele Essence, de o calitate foarte buna in mare si cu preturi mici, au aparut si in Iasi in iunie odata cu deschiderea Palasului in Douglas si de curand le-am observat si in Iulius Mall la parter. Le cunosc de ceva timp, fiind marca de best buyuri in Germania in lantul de magazine DM. Pot recomanda cu incredere atat toate produsele lor pentru ochi, cat si accesoriile (pensule, ascutitori etc). M-as abtine insa la ingrijirea fetei, unde toate ar trebui sa fim putin mai pretentioase.

cercei New Look: nu stiam pe care pereche s-o cumpar, asa ca le-am luat pe amandoua intr-un final si nu regret :P

set de colier si cercei de la nasii mei

initial doream un sacou rosu mat din Pull&Bear, dar acesta din New Yorker mi s-a parut mai interesant si mai calduros :D

Reducerile insa nu s-au terminat, sunt de abia la inceput si pe 15 ianuarie incepe nebunia adevarata. Sper ca v-a placut postul, eu acum va las, pentru ca maine trebuie sa ma trezesc foarte devreme: plec la munte cu niste prieteni, yay <3

Lasă un răspuns

