Anna Karenina (2012)



In a doua zi de Craciun, pentru ca nu aveam program, am decis sa merg la cinema sa vad ultima ecranizare a romanului lui Lev Tolstoi impreuna cu trei colege de clasa. Am citit si cartea (adica sunt la jumatatea volumului 2) si mi-a placut in mare, este foarte bine scrisa, gandita. Insa, surprinzator, personajul Annei nu-mi place aproape deloc: nu pot intelege multe dintre deciziile ei, spre deosebire de sotul ei, Karenin, interpretat superb de Jude Law. Varianta regizata de Joe Wright este putin ciudatica, la fel ca si distributia: Keira Knightley (The Duchess, Piratii din Caraibe, Pride and Prejudice si Love Actually), Matthew Macfadyen (Cei trei muschetari si Pride and Prejudice), Jude Law (Sherlock Holmes si The Imaginarium of Doctor Parnassus), Holliday Grainger (The Borgias, Bel Ami si Jane Eyre) si Cara Delevingne (da, modelul Victoria Secret si Marc Jacobs!). Actorul care il interpreteaza pe Vronsky este cu cinci ani mai mare decat mine, iar diferenta dintre el si Keira sarea in ochi prea tare dupa parerea mea (in carte se precizeaza ca el este mai mare decat Anna). Intr-un final mi-a placut, filmul este nominalizat deja pentru patru premii Oscar si cred ca va ramane o ecranizare draguta a faimosului roman.

Lasă un răspuns

