Glossy Blogmeeting

Cu ceva timp inainte de Craciun, m-am intalnit prima data cu Roxana de la http://roxannaluca.wordpress.com/ Anul acesta s-a mutat in Iasi, dar noi doua ne stim de vreun an si jumatate. Mi-a propus o idee care mi s-a parut foarte interesanta si am fost de acord din prima clipa: infiintarea unui club pentru bloggeritele fashioniste din Iasi. Pana acum suntem patru fete, eu fiind evident cea mai mica, iar prima intalnire va avea loc joi in Fenice Palas. Scopul ei va fi pentru inceput sa ne cunoastem intre noi si sa facem un brainstorming in legatura cu ce proiecte dorim sa realizam pe viitor, dar despre aceste lucruri… mai tarziu :D

Un gând despre „Glossy Blogmeeting

Lasă un răspuns

