The Perks of Being a Wallflower (2012)

Cei care au cont pe Tumblr cu siguranta stiu despre ce film urmeaza sa va vorbesc. Inca inainte de a vedea toate gif-urile, am hotarat ca trebuie sa-l vad, pentru ca atat Logan Lerman (Cei trei muschetari), cat si Emma Watson (Harry Potter) sunt doi tineri actori care imi plac foarte mult. Alaturi de ei au mai jucat Nina Dobrev (The Vampire Diaries) si Paul Rudd (How do you know?, Knocked up si Friends). Filmul nu a rulat la cinema la mine in oras si presupun ca nu este foarte popular decat in randurile antisocialilor de pe Tumblr, din moment ce nici subtitrarea in engleza nu am gasit-o pe net.

M-am regasit usor (nu am sa va zic de ce, va las sa va uitati la film si sa va dati seama singuri) in personajul principal, Charlie, spre final chiar am plans (este greu sa n-o faci!) si sunt sigura ca este un film care nu mi-a irosit deloc timpul, spre deosebire de altele. Am downloadat si cartea cu acelasi titlu in format PDF si intentionez s-o citesc in curand :)

Un gând despre „The Perks of Being a Wallflower (2012)

Lasă un răspuns

