That’s My Boy (2012)

Saptamana trecuta, in loc sa ma pregatesc intens pentru plecare la munte, eu am avut chef sa vad un film. Deoarece mai multi prieteni imi spusesera despre ,,That’s My Boy” si deoarece din distributie faceau parte Adam Sandler (Zookeeper, Just Go with It si Grown Ups), Leighton Meester (Gossip Girl, Date Night si Monte Carlo) si Ciara, am decis sa-i dau o sansa. Fanii filmelor de genul ,,American Pie” vor adora aceasta comedie, care, in opinia mea, este putin cam prea porcoasa si nerealista. Trebuie sa recunosc insa ca nu m-am plictisit deloc urmarind-o si ca am avut parte de o portie copioasa de ras.

Lasă un răspuns

