Oh, hot damn

Ador reducerile! Miercuri am fost cu o prietena la cumparaturi cu scopul de a-mi lua o geanta, insa in Zara am gasit aceasta pereche absolut superba de pantofi. Din pacate (sau din fericire? :D) erau ultimii, asa ca au trebuit sa fie ai mei, mai ales ca, probandu-i, am realizat ca sunt si destul de comozi. Au tocul de 12,5 cm, ceea ce-i face cei mai inalti pantofi din mica mea colectie :D De abia astept sa-i port diseara la o petrecere impreuna cu skinny jeans si un pulover de aceeasi culoare ca si platforma.

In alta ordine de idei, tocmai imi downloadez primele trei episoade din The Carrie Diaries, serial produs de CW despre viata de adolescenta a lui Carrie Bradshaw, protagonista din Sex and the city. L-a vazut cineva? Eu il asteptam cu nerabdare. Apare in Romania in fiecare marti! O sa va zic o parere dupa ce o sa ma uit :D

Am decis ca, la finalul fiecarui post, sa adaug si o melodie. Ca sa fiu in ton cu ziua, am ales astazi piesa aceasta interesanta, care te face sa dansezi chiar daca esti asezat.

Lasă un răspuns

