Sastified but guilty as hell

Desi nu am nevoie de bijuterii, nu m-am putut abtine si am cumparat aceste doua coliere statement si setul de bratari din Stradivarius. Mie mi se pare superbe si sincera sa fiu, de abia astept sa le port! Accesoriile mereu ‘finalizeaza’ orice tinuta si cum acestea sunt mai speciale, sunt sigura ca vor fi de mare efect la orice outfit basic. Nu acelasi lucru pot spune si despre carcasa pe care am cumparat-o pentru telefon: de ea cu siguranta aveam mare nevoie :D

Asa cum v-am spus si ieri, am downloadat primele trei episoade din The Carrie Diaries, pe care le-am si vazut si vreau sa va spun ca-mi place la nebunie serialul! Daca sunteti fani 90210, Gossip Girl si chiar Sex and the city, uitati-va! De abia astept urmatorul episod (poate pentru ca personajul principal masculin este foarte sexy? :D)

Lasă un răspuns

