We’re gonna lose our minds tonight

Weekend-ul asta am fost la majoratul unuia din cei mai vechi si buni prieteni ai mei. M-am simtit super, am ras o gramada si sincer, mi-a fost greu sa aleg cateva poze decente pe care sa le postez :D Tortul a fost cel mai bun pe care l-am mancat pana acum (evident, cu exceptia celui facut de bunica mea – pe ala nu-l intrece nimic). Nu prea aveam chef de rochie/fusta, asa ca am ales acest pulover din House of art, care, in mod miraculos, se potriveste perfect cu noii mei pantofi din Zara; skinny jeans din Stradivarius, colierul din Meli Melo, iar in ultima poza balerinii H&M.

Nu uitati ca Glossy Blogmeeting recruteaza fete noi! Pana acum am primit 14 aplicatii si suntem foarte entuziasmate. Va asteptam! Succes!

Lasă un răspuns

