Bacau photodiary

inainte sa plec, am luat micul dejun la McDoanld’s, langa gara: milkshake de ciocolata si cheeseburger

am facut cateva fotografii la rochii care mi-au placut in mod special (acestea sunt din Reserved si Zara)

cat am asteptat-o pe matusa mea, am baut o cafea cu ciocolata la Moo Cafe in Arena Mall

din pacate, nu am prins o vreme prea buna: a plouat in ambele zile

am imprumutat pantalonii mamei in dungi din Forever21, pe care i-am combinat cu o camasuta feminina si dantelata din Stradivarius, sacou negru Mango si botine negre New Look

dupa-amiaza celei de-a doua zi am fost la filarmonica la un concert

niste detalii

Desi nu am stat mult, mi-a prins bine o schimbare de aer. Vremea nu a fost insorita, ci a plouat, insa asta nu m-a oprit sa ma simt bine. Chiar si asa, o spun cu mana pe inima: NICAIERI NU E MAI BINE DECAT ACASA! Curand un post cu ce am cumparat :D

Sa inceapa vacanta!

Lasă un răspuns

