Constanta Photodiary

Da! Am fost la mare in iunie! Doar un weekend, dar e bun si ala decat deloc :D Cea mai faina parte este ca am fost cu 8 colegi de scoala si printre ei se numarau si prietenele mele cele mai bune :D Am plecat cu ocazia fazei nationale a concursului de fizica Stefan Procopiu, unde echipa mea a obtinut a 2-a diploma :D Dupa 10 h de mers cu autocarul (pentru mine asta este foarte rar un chin, din fericire), am ajuns in statiunea Olimp si ne-am cazat la hotel Amfiteatru. Nu mergeti niciodata acolo! E cel mai insalubru „hotel” in care am stat vreodata (insecte, apa calda optionala, vechi). Singurul avantaj este ca era pe plaja si am putut sta seara pana tarziu pe faleza. Am facut si cateva ore de plaja, m-am bronzat, am ras, am facut poze aproape in continuu – cred ca se vede.

Lasă un răspuns

